niedziela, 13 stycznia 2013

Kilka pytań na temat LPS i moje odpowiedzi.

Cześć






W tym poście napisze pytania na temat LPS na które odpowiem :)

Pytania:
  1. Co sądzisz o wróżkach ? 
  2. Czy podobają ci się nowe oczy LPS ?
  3. Która z nowych serii jest najgorsza ?
  4. Blythe jest dobra czy zła ?
  5. Które oczy LPS są najgorsze skierowane w lewo , w prawo, zez,jedno oko w lewo drugie w prawo ?
  6. Nowe czy stare blythe ?
  7. Czy zamawianie LPS przez internet jest głupie ?

Odpowiedzi:
  1. Niektóre są słodkie ale nie które są troszeczkę dziwne z powodu oczu.pyszczka,nosa,tułowia.
  2. Stare i nowe są fajne :) Nowe oczy LPS podobają mi się . Czemu nie :)
  3. Nie wiem . Mam przynajmniej po jednym zwierzaku z nowych serii i każdy ma coś fajnego.
  4. Stanowczo mam tylko 1 blythe  i zapewniam że moja jest dobra nie wiem jak inne ?
  5. Niektóre LPS ładniej wyglądają gdy mają oczy zezowate a niektóre w lewo czy w prawo . Nie mogę powiedzieć stanowczej decyzji. Sorry...
  6. Stanowczo stare. Ponieważ stare były dopasowywane do LPS żeby jakoś wyglądały z nimi  w kartonie a nowe mają nowe oczy i też są dopasowywane do nowych LPS ale dziwnie z tymi oczami wyglądają.
  7. Dlaczego jest głupie . Wcale nie jest ,,głupie''  , bo np. w sklepie foczka LPS kosztuje 19,99 a w internecie 14,99. Czasem lepiej kupić na allegro,ceneo itd.                                                                  



                                                    To wszystko PAPATKI  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz