poniedziałek, 14 stycznia 2013

Nowe LPS :)

                                                               Cześć


Mam nowe LPS !!! Miałam ogromne problemy z ich zamówieniem .. Najpierw zamówiłam misia polarnego z kotkiem ale jakaś pani zadzwoniła i powiedziała że nie mają ich w magazynie. Moja mama dała mi telefon i ta pani mi o tym powiedziała ( że nie ma LPS )  i od razu zaczęła owić inne zestawy a na samym końcu powiedziała KOALA ! Od razu jej powiedziałam że chcę koalę a ona się zgodziła.Kazała mi jeszcze dać na chwilę moją mamę i jej powiedziała że dodadzą gratisowego LPS za problemy z zamówieniem . No i na drugi dzień przyszły moje kochane LPS :) A oto one :






















Zwierzak:Koala
Imię:Pepsi ( akurat szłam po pepsi do sklepu i tak znalazło się imię LPS'a)
Dodatki: drzewo,okulary,gałązka
Numerek:1504 (chyba)

Następnym LPS jest słodka myszka fuzzy za naklejki :)















Zwierzak: Myszka
Imię: Vanilla
Dodatki: Nic
Numerek:2477





A więc to moje nowe LPS . Ciesze się jak nie wiem bo koala to moje marzenie a ta myszka jest moim 3 babies i jest fuzzy :)






No to PAPATKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                           





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz