czwartek, 17 stycznia 2013

Oceny LPS: foczki

                                                                Cześć !



W tej notce będą znowu oceny pewnie wam się to nudzi ale mi nie
i będzie jeszcze więcej ocen LPS :) Jak by co to następna  notka będzie dopiero 22 stycznia :( Tak, tak wiem to dopiero za tydzień ale
ja teraz mam ferie zimowe i jadę jutro do kuzyna a w niedzielę
mój wujek ( tata mojego kuzyna ) zawozi mnie do mojej babci od strony taty ( nudy ) i we wtorek mój tata po mnie przyjeżdża i wtedy u mnie w domu napiszę następną notkę :(
OK, no to zaczynamy oceniać :)














Oczy: Cute .W.
Kolor: Cute  'u'
Ocena: 10/10 jak ją znajdę to ją kupię :)














Oczy: Trochę małe te kropelki ale oczy słodkie :)
Kolor: Fajniuchny ! Witaj w klubie piegów :) ( ja mam piegi )
Ocena: 10/10 chyba dzisiaj jakiś miły dzień że na razie tylko 10/10













Oczy: Fajne ! Spoko są :)
Kolor: Mamy następnego do klubu :) Słodki !
Ocena:  10/10 Boże co mi jest ?




Oczy: Czerwone ?!
Kolor:  Nawet ,nawet ... Piegi <3
Ocena: 7/10 ojojojoj coś się robi żle














Oczy:  Fajne !
Kolor: To cieniowane na brązowo wszystko popsuło :(
Ocena: 8/10 ładna ale cienie na brązowo do niebieskiego i białego dziwnie wyglądają ...




Oczy: One są nie równo namalowane hehehhe ?
Kolor: Jezu ....
Ocena: 3/10 nic a nic

Oczy: Super,super,supeeeer !!!!
Kolor: Super!
Ocena: 10/10 super !



Oczy:Ciemne ...
Kolor: Trochę dziwaczny ?
Ocena: 4/10 sorry














Oczy: Trochę się wysoko patrzą :\
Kolor: Nawet .
Ocena: 5/10 lepiej od poprzedniej ...




No i to chyba wszystko w tej notce PAPATKI











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz