piątek, 12 kwietnia 2013

LPS G3 .

                                                                   Aloha !!!


Dzisiaj poruszymy temat o LPS G3. Bardzo często są takie posty na innych blogach, ale ja mam własne zdanie do wypowiedzenia :)
Pierwszym LPS będzie owieczka....












                       



Jak widać po prostu kremowa owca z różową kokardką i nutką na łbie. Jak widzicie, nie było dużo pracy przy tym LPS... Tylko oczy zmieniono i namalowano tą nutkę.. Chodźmy dalej bo mi słabo..



Pewnie widzieliście też zwierzaki podobne do kosmity. Jeden z tych cośków przypałętał się na mojego bloga ...















Ogólnie to wygląda jak miś z mopem na łbie.. Okazuje się że to Sheepdog czyli :














Są też takie cośki które wydają się chude jak patyk ....














1 zdjęcie owieczka wydaje się jak by ją nie karmiono od lat.. a jamnik ma takie nogi ...


Pewnie się zdziwicie, ale niektóre LPS G3 mi się podobają o to one :






I to wszystko w dzisiejszej notce PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAA!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz