sobota, 26 kwietnia 2014

Moje prezenty wielkanocne + przeprosiny + zaciesz.

                                       ALOHAAAAA!@!@!@!@!@!@!!!!



Cze. Od razu zacznę od przeprosin. Sorry za to, że nie pisałam baaardzo długo :/ Niestety nie mam teraz czasu. Lektura.. Nie mam czasu na pisanie postów. Cały czas zbieram LPS'y ale nie mam pomysłów i czasu na posty ;// Więc sorra. 
OK to teraz moje prezenty ;) Najpierw może nie LPS:
no więc dostałam koszulkę, spodnie, CZEKOLADĘĘĘĘ, słodycze (czekoladowe jajeczka omnomnom ;P ) i takie tam duperele..
No i w końcu LPS ;3 Dostałam 10. Zaraz wam pokaże jakie.
Oto mój zestaw ;) A teraz PetShop'y :


Pierwszym LPS jest taka słodka świnka ;0 Jest moją pierwszą świnką ;3 Jest taka słodziuuutka, że jak się bawię LPS to nigdy o niej nie zapominam i jest babcią XD Tak, tak.. Moja świnka ma na imię Peppa 0,0 Heh, nie przepadam za tą bajeczką, ale jakoś dla świnki tak pasuje ;P



Następnym Petkiem jest taka piękna sarenka ;0 To moja druga sarna. Podobają mi się jej kolory, bo wyglądają realistycznie, jakby była prawdziwą sarenką ;3 Ma ładny odcień zielonego w oczach. Nazwałam ją Koniczynka, bo ma takie jakby koniczynki w oczach ;) Na końcu notki wyjaśnię, co oznaczają te kwiatki, koniczynki i kropelki w oczkach LPS'ów.




Następnym LPS jest taki koteczek ;) Zawsze mi się podobał, ale jakoś nie miałam okazji go kupić ;0 Nie wiem dokładnie co to za rasa kota, bo przy zdjęciu na białym tle pisze tylko "Kitten" czyli kotek,kociątko. Niestety nie mam dla niej imienia ;/ Ale poza tym jest  cudowna ;D




Teraz mamy taką fajną rybę ;) Na początku nie miałam dla niej imienia, ale kiedy moja mama oglądała te LPS'y to powiedziała, że mogę ją nazwać Nemo ;P Spodobało mi się to imię i tak już zostało ;) Ciekawi mnie to, że czasami w tym zestawie jest taka sama rybka ale ma niebieskie paski o.0 Zobaczcie:

to ta sama rybka tylko ma niebieskie paski i niebieski ogon. Była sprzedana w tym samym zestawie co moja. Nawet na moim kartonie(tym od LPS) była narysowana rybka z paskami, a powinna być bez pasków o.O









Dalej jest taki pingwin? Nie no to chyba coś innego.. to jest chyba maskonur XD Mniejsza  z tym. I tak jest słodki. To mój pierwszy taki ptaszek więc mi się podoba(to znaczy jak by był mój drugi to też by mi sie podobał xd). Nazwałam go Kokos ;)




Teraz mamy jaszczurkę. Nie będę o niej długo pisała, bo to zwykła zielona jaszczurka ;) Nazwałam ją Ziguś XD Dziwne, ale fajne imię ;3





Tutaj mamy króliczka. Mój dziadek myślał, że to jamnik, ale wytłumaczyłam mu, że się myli xD Bardzo mi się ten LPS podoba. Ma ładny kolor. Taki LILIOWYY!! Dlatego ma na imię Lilia ;P



Następnym petkiem jest taka slodkaa myszka ;) To mój pierwszy taki kształt myszy. Nazwałam ją Bunia ;0
Jak dla mnie Bunia to słodkie i "oryginalne" imię dla myszki. Tak jakoś najbardziej pasuje do tego zwierzaka ;)


 

Dalej mam taką żabę. Wiem, że zdjęcie tragicznie ciemne ale tylko takie było ;/ Żabka podoba mi się bardzo. Ma ładne kolory i fajne oczy. To moja pierwsza żaba. Ma na imię Frog. Lubię się nią bawiś na trampolinie ;) Stawiam ją i skacze, a ona też podskakuje i wygląda jak prawdziwa ;) W sumie to nie lubię żab..są błee!! Jak szłam schować rower do garażu to koło wejście siedziała mała żaba, a ja już wołałam mojego tatę i skakałam w kółko (robię tak gdy się czegoś boję XD) 



Ostatnim LPS jest taki charcik włoski. To mój pierwszy charcik. Ma trzy kropelki na głowie. Jest taki, taki, taki...NADZWYCZJNYY!! Tak, tak.. jestem głupia. Podoba mi się bardzo i ma na imię Szarik. Wiem, że ktoś miał collie o imieniu Szarik, ale ja to imię mam z filmu "Czterej pancerni i pies" czy coś takiego.


No i jak obiecałam mały słowniczek znaków w oczach:

kropelka(np.u charcika) ~ sportiest(sportowi) oznacza to, że LPS z kropelką w oku są świetnymi sportowcami czy coś takiego..

kwiatek(np. u królika) ~cuddliest(milutcy,mięccy) oznacza to,że LPS z kwiatkiem w oku są przytulne, miękkie i takie tam..

koniczyna(np.u myszki) ~happiest(najbardziej weseli,szczęśliwi) oznacza to,że LPS z koniczyną w oku są żartownisiami i cięgle są weseli...i mają z wszystkiego bekę XD


I ostatnią rzeczą na dziś to moj zaciesz. Już niedługo 2,000 człeków wejdzie na mojego bloga ;DD Na prawdę się cieszę. Nie piszę nic na tym blogu, a tu i tak tyle osób na niego wchodzi ;P DZIĘKUJĘ!!


I teraz taki już mój wyczaj czyli wstawienie słodkiego i śmiesznego GIF'a. W zamian za to, że długi nie pisałam macie dwa GIF'y ;D Proszę:


SŁODKIEEEESŁODKIEEEESŁODKIEEESŁODKIEESŁODKIEE






No to PAPA wszystkim ;PP







1 komentarz: