środa, 18 czerwca 2014

TĘCZOWE WAKACJE I LATO I szkoła?

                                        Elo, elo ,elo =))              
                     

Dobry wam bardzo.  Jak się już orientujecie, notka będzie o TĘCZYYY! Kocham tęczę więc..? Co by tu więcej mówić. Ok no to parę zdjęć :













Zacznijmy od tego SZŁODKIGO  eee... co to jest?! xD Jest słodki, ale nie wiem co to jest xO

















Tutaj mamy REJNBOŁ PAŁER PANDE!!!! (brawa)  Jest bardzo ładna, a wręcz przeciwnie PIĘKNA. Jest taka KOLOROWA!



















Ładny, ale i tak wolę pandę ;0
















Taki, taki, taki i..................... CUDOWNYY ?! Ładny jest ten kotek ;)
               











KOLOLOFE MOTYLEDŻKI SE TU LATAJOM I MNIE ZE SOBOM NA TENCZE ZABIERAJOM OJJEJEJEJEJEEE! Ok?! To było chore..



A teraz nie LPS:




                                                                                      
















Może to nie jest takie REJNBOŁ PAŁERR, ale tylko chciałam pokazać jak powinno wyglądać to zdjęcie..
O tak:

















Smutne..













Ale to jest juz SUPER REJNBOŁ PAŁERR MAKS! Takie tęczowe ;D














A skąd się tu wziął mój Kazik? ;0

















To zdjęcie jest SUPER REJNBOŁ PAŁER SŁOTKIE :DDDDDDDDD












Kto śmiał do neta wrzucić zdjęcie mojej Persefonykazikominy ??!! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Teraz temat o szkole ;D Szczerze...? Ja bardzo lubię szkołę, uczyć się itd. Wiem co powiecie: "Kujon..i tyle ". Może i tak jest, ale ja myślę, że szkoła jest nam bardzo potrzebna. Ja przynajmniej nie chcę wyrosnąć na przygłupa u jakiegoś debila, który nic nie umie. To, że lubię się uczyć to nie znaczy od razu, że jestem kujon. Zawsze przed wakacjami chcę chodzić jeszcze przynajmniej tydzień do szkoły. Nie znoszę uczucia kiedy myślę o tym, że po tych wakacjach będę chodziła do 6 klasy, a potem do gimbazy i.. KONIEC! No  chyba żeby liczyć jeszcze liceum itd. Trudno, tak już jest. Moja średnia to 5.7 (nie żebym się chwaliła) i mam zachowanie wzorowe (nwm dlaczego :O). W nagrodę za to, że jestem najlepsza w klasie pan wójt  zafundował mi wycieczkę na trasie Wrocław (2 dni), Kłodzko (1 dzień) i Wałbrzych(1 dzień). Więc od 1-5 lipca  mnie nie będzie ;D


Ok no to papa ;*


1 komentarz: