niedziela, 27 lipca 2014

MAM KOTKA!

Hejka

Otóż w poniedziałek dostałam kotka! Tak wiem ,dostałam go w poniedziałek, a dopiero teraz piszę o nim. Ma na imię Leon. Czasami mówię też na niego Leoś i Leonardo, a moja siostra zamiast mówić Leon mówi Lełoś. Okazało się, że miałam pradziadka Leona XD Zapomniałam o tym i nazwałam tak mojego kota.
Tak naprawdę Leon powinien być z nami dopiero od piątku, bo moja mama miała go dostać na 40-stkę od mojej kuzynki Róży. Ale jakoś tak wyszło, że Leoś przyjechał wcześniej niż myśleliśmy. Umie już sikać w kuwetę. Umiał w sumie od samego początku. Jest stasznym pieszczochem. Ciągle śpi mi na kolanach.
Teraz mam już 3 zwierzaki: Limonkę (psa), Koksika (chomika) i LEONKA.
Teraz wstawię kilka jego fotek:


Tutaj Leoś śpi :3

Zdjęcie
A tutaj znowu śpi !



No i miałam tylko tyle Leonowych zdjęć. Sorry, że tak mało, ale tylko tyle udało mi się zrobić XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teraz pokaże wam mojego nowego LPS.


















sorry, ale tylko takie zdjęcie znalazłam. Przerobiłam je w paint'cie, bo były tam też 2 inne lps. Aha i mój corgi ma na imię Hermiona :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 OK NO TO PAPAPA :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz