niedziela, 7 grudnia 2014

Oceny LPS: Corgie

HEYY!

Pamiętacie mnie jeszcze? XD Ostatni post był chyba w lipcu, więc... teraz mam dużo nauki, bo jestem w 6 kl. Jeszcze na dodatek ten sprawdzian szóstoklasisty.. hah poradę sobie. Trzymajcie kcuki :)
Ojej,nie jestem w temacie. Dzisiaj oceny na które chyba wszyscy czekali :D
ŻART.
Nikt na nie chyba nie czekał.No, ale cóż. Dzisiaj moi ulubieńcy..C O R G I !
No więc zaczynajmy:














Kolor:Taki jak mają prawdziwe corgi więc.. 10/10 OuO
Oczy: Takie jakieś..wampirze? XD
Ocena: Nooo... to chyba wiadomo, że 10/10 :D













Kolor:Też słodki jak tamten.
Oczy: Hmm... trochę nie widać, ale z tego co się orientuję  to chyba ma zielone XD
Ocena: Eee tam 9/10 0w0

Kolor: AAAAA MAM JĄ! TO MOJA EMILIE Z MAGNESEM. I ma fajny kolor :)
Oczy: Też ok :)
Ocena: 10/10 to nie dlatego,że ją mam tylko po prostu mi się strasznie podoba :)
ps. to jest mój 1 LPS :D














Kolor: Też taki podobny jak ma prawdziwy corgi :)
Oczy: Takie ładne diamenciki :3
Ocena: No nie no co mi się dzieje 10/10 :D














Kolor: Uuu,tu już nie będzie tak dobrze. On jest z Chińskiego Nowego Roku? Bo jak nie, to wygląda trochę jak taka podróbka :C
Oczy Trochę jak u podróbki.
Ocena: Sorry, ale tylko 4/10. To 4 za to, że gdyby był z Chińskiego Nowego Roku to może by mi się trochę bardziej podobał. Plastic is fantastic.














Kolor:Trochę ubogi..
Oczy: Nawet spoko :)
Ocena: 4,5/10  tylko tyle mogę dać :[














Kolor: Taki, taki, eee....słodki XD
Oczy: Po oczach widać, że to chłopczyk :D
Ocena: Nawet ładny i daję 9/10. Zaczyna się robić miło ;0














Kolor: Słodki :DDDDDDDDD
Oczy: Taki ładny błękit. Trochę ma zeza XD
Ocena: 10/10 i tak bym kupiła :D














 Kolor: Trochę...e....no.... NIC!
Oczy: Troszeczkę mnie przerażają, nie wiem czemu 0v0
Ocena: Jest dobrze 8/10 c:














Kolor: Hmmmm...ubogi, ale chyba każdy wie, żę taki mają LPS z saszetki.
Oczy: Takie przestraszone, zmartwione.. :c
Ocena: On jest taki trochę smutny.. więc będzie 5/10 ://















Kolor: AAAA KOCHAM!!
Oczy: TEŻ XD
Ocena: 10/10 to wiadomo :)














Kolor: Szczerze? To nawet fajny xd
Oczy: Pasują do koloru
Ocena: Nie przekupiłeś mnie tak do końca więc będzie 9/10 :P














Kolor: KWIATKI WSZĘDZIE
Oczy: KWIA... a nie to nie kwiatki XD Ładne, ładne.. :3
Ocena: Będzie 9,5/10 sorry.














Kolor: Słodki ;33
Oczy: Cóż by tu dodać, cóż by tu ująć .. proste i słodkie zarazem :D
Ocena: KOCHAM <33 10/10














Kolor: Hmm.. taki jakiś też "kochany"? :$
Oczy: Oj,oj będzie się działo..
Ocena: 10/10 hahaha przez jakiś czas ten LPS był moim ulu. i jest po prostu.. KOCHANY? XD














Kolor: Black & White.. ale ładny
Oczy: Szuper.
Ocena: 9,5/10 te oczy są takie jasne i trochę przerażają.














Kolor: BUM! BUM! BUM! FAJNY!
Oczy: BUM! BUM! BUM! SUPER!
Ocena: BUM! BUM! BUM! 10/ 10 :O














Kolor: Ładny :)
Oczy: Hmm.. ten corgi to taki trochę klopsik i te jego oczka wydają się takie małe?
Ocena: No niech będzie 8/10 :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wydaje mi się, że byłam dzisiaj za dobra dla nich XD
A tak w sprawie LPS to ostatnio kupiłam sobie LPS z tej najnajnowszej serii.
Są tak naprawdę bardzo słodkie, ale nigdy nie zastąpią G1 i G2 ;3
Najdziwniejsze w nich są takie sznureczki, które wychodzą im z głowy ;/ Nie wiem po co one są i je odcinam. Jakbyście wiedzieli po co są to piszecie w komentarzach.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Następna sprawa.
To już nie jest takie ważne ale kupiłam sobie "Zniszcz ten dziennik" i jak na razie z zadań zrobiłam 1.
Żułam kartkę XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Jeszcze jedna sprawa XD
Mam konto na YT i nazywam się LunaLPS. Wcześniej wyłam 2002martyna, ale jakoś mi się ta nazwa znudziła.

I to koniec. PAPAPAAAA!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz